ייעוץ עסקי שיווקי

כל עסק פועל בשוק תחרותי והצורך שלו הוא להתמודד מול יריבים עסקיים קיים כל יום מחדש. עסק חייב למכור רבות כדי ליצור הכנסות שיובילו לרווחים. נושא השיווק הוא אחד החשובים ביותר בו ואם הוא לא יהיה יעיל אזי העסק ידשדש, ובמקרים חמורים, לא יצליח להחזיק מעמד. כל מי שרוצה להתקדם חייב לקבל ייעוץ עסקי שיווקי אשר ינתב את הדרך קדימה. יועץ מקצועי חיצוני במיקור חוץ ילמד את הנושא לעומק ויגבש המלצות שונות לקידומו באמצעים שונים המקובלים בשוק, ובכלל זה, באמצעות האינטרנט המהווה, למעשה, כלי שיווק מעולה.

צריך לומר, כי ליועץ כזה יש ראייה רחבה יותר מאשר לאיש הקיים בתוך המערכת. הוא אינו מקובע לתחום הספציפי, חשוף לעולמות שיווק בתחומים אחרים ויכול לנצל את הידע הנרחב לעצות מועילות. מעבר לכך, תפקידו הכולל גולש מעבר לתחום השיווק ספציפית. בפועל הוא מכיר את הנוסחאות הבסיסיות שעל פיהן נקבעת אסטרטגיית העסק וכל הייעוץ יתמקד בדרך להשגת המטרות. אין זה חשוב אם מדובר בשירות מסוים או במוצר חדש קיים או אחר שעומדים להכניס.

ייעוץ עסקי שיווקי יתמקד בהווה אבל גם יקדיש חשיבה גם לעתיד. ההווה יתבסס על נתונים קיימים עכשוויים, התנהלות השוק, תמחור, פרסום מגוון קיים ועוד. אבל כאשר יש צורך ברענון, בהתחדשות ובשינוי יציג היועץ כלי פרסום חדשים, ישפר את הקיימים, ימליץ על ספקים חדשים ועוד. כל זאת מתוך מטרה להגביר את השיווק ולהיערך לקראת העתיד. הייעוץ כולל גם המלצות על שיפור מערך מכירות קיים ו/או הקמת חדש מודרני אשר יוכל להבטיח מכירות מוגברות למען ביטחון העסק. מומלץ לפנות ליועץ בעל מוניטין אשר ילווה כל עסק לאורך זמן עד אשר המטרות יושגו. השקעה בתחום תוכיח עצמה במהירות.

המחסור בכשרונות לכותבי תוכן ברוסיה תורם לפער עצום בשוק התוכן בשפה הרוסית, בשווי של למעלה מ-2 מיליארד דולר.

בעידן הגלובליזציה, חברות ומותגים מחפשים דרכים חדשות להגיע ללקוחות פוטנציאליים עם Рекламное агентство Pirsum Marina. השפה הרוסית היא ענקית שאין הרבה משווקים בקיאים בה.

לקוחות דוברי רוסית הם הפלח הצומח ביותר באוכלוסיית האינטרנט העולמית. תוכן דובר רוסית הוא חובה עבור כל חברה המחפשת למצוא וליצור קשר עם לקוחות חדשים באזור זה.

עם העלייה של תוכן דובר רוסית בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם ו-VK, יש צורך משמעותי של חברות לשווק את המוצרים או השירותים שלהן בתחום זה. תרגום ויצירת תוכן מותאם לדוברי רוסית יכולים להיות בעלי השפעה עצומה על העסק שלך.

הסדנאות שלנו